باید مراقبـ بود ...

باید مراقبـ بود ...

موقعیت حساس

يكشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۴۷ ب.ظ

گروه خواهران جنبش دانشجویی حیا

یک بار تو یه وضعیتی بودم اصلا بهم چاقو می زدی خونم درنمیومد، یه دختر خانم 16-17 ساله ی فوق العاده زیبایی بود که پالتو و شال سفید شیری پوشیده بود و با کمال تاسف هم جوراب سفید شیشه ای نه زخیم حتی... اصلا وضعیتی بود... با پدرش بود. من تو ماشین بودم ولی اون رفت تو شیرینی فروشی.

من برعکس همیشه حتی یه لحظه هم صبر نکردم که فکرکنم...رفتم تو، داشتن نگاه میکردن شیرینی ها رو که به پدرش گفتم: ببخشید میتونم یه لحظه وقتتونو بگیرم؟ خیلی مودبانه گفت خواهش میکنم، گفتم پوشش دختر خانومتون واقعاً مناسب شهر نیست، خواهش میکنم دیگه نپوشید، و تو این جمله آخر روم به خود دختر خانومه بود، با یه لبخند البته که فراموش نشه..یهو آقاهه لحنش عوض شد، گفت چی بگم خانوم...؟ دست گل مادرشه.. من که آنقدر جا خورده بودم اصلا نمیدونستم باید چیکار کنم..فکر کنم گفتم خدا خیرتون بده، ولی آخرش طاقت نیاوردم، گفتم تو رو خدا یه ذره به دل امام زمان رحم کنین آخه... اون ها هم کلا طی صحبت کردن هی سر تکون میدادن و میگفتن چشم، بله..، خیلی سخت بود موقعیتش..بعدش که برگشتم تو ماشین فکر کنم تا خود مقصد داشتم گریه میکردم...؛ تو رو خدا برا هم دعا کنیم، کوتاهی نکنیم... .

نظرات  (۲)

امر به معروف و نهی از منکر...
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • هعی....
    یکی دوتا نیستن
    به یکی میگی یگ گاردی درمقابلت میگیره اصن نمیشه ادامه داد که!!!


    پاسخ:
    قطعا با ساکت موندن ما تعدادشون کم نمیشه ...
    پس بایـــد کاری کرد

    + دو هفته پیش آقا پناهیان تو هیات حرف خوبی زدند
    کلی گفتن و گفتن و گفتن و تهش این بود که ما چی کار کردیم برای اسلام ؟؟؟؟!!
    چه خرجی دادیم براش؟
    چه آبرویی دادیم ؟
    چی کار کردیم ؟؟؟؟؟؟

    ما کجاییم؟!

    خود جناب "تقوی"‌هم در مورد شرط چهارم نهی از منکر که عدم وجود مفسده است توضیح دادن که وجود مفسده ی اهم اصلشه !!

    عدم مفسده ی اهم ینی ضرر بیشتر از سود نداشته باشه 

    کربلا نگاه کنیم ...

    امام حسین خوب آموزشی دادن ...

    ان شاالله یه روز همه اینا رو توضیح میدم به عنوان یه پست

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">