باید مراقبـ بود ...

باید مراقبـ بود ...

خدایا...

جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۰۹ ق.ظ

رواق منظر چشم من آشیانه توست

کرم نما و فرود آ که خانه خانه توست

به لطف خال و خط از عارفان ربودی دل

لطیفه‌های عجب زیر دام و دانه توست

.

با صدای بلند میگم: خدایا آقام کو؟


.

رفقا میدونید تسبیح خدا نتیجه ی دیدار خداست و نتیجه ای که از جان انسان سرچشمه میگیره.

این تسبیح سرایت میکند 

به اولین چیزی که اثر خودشو نشون میده چیه؟

مگه بقیةالله الاعظم وجه الله نیست؟ عین الله نیست؟ اذن الله نیست؟ 

زیارت مهدی فاطمه مایه ی آرامش قلب مومنین است .

این زیارت چه ضرورتی داره؟ همان ضرورتی که تسبیح داره.

یک دفعه ای کارت به جایی میرسه که باید چی بشه؟ آقا بیاد تا ظلم نشه؟ نه. برای اینکه آقا رو ببینیم، وجه الله الاعظم! وجه الله هه.

وجه الله یعنی چی ؟ مگه تو قرار نبود خدا رو ببینی بگی به به!

 خدارو که نمیشه دید. 

برای دیدن خدا چی دل انسان رو تسکین میده؟ 

حرفای نشنیدنی بگیم.وجه الله!

اونوقت یک دفعه طرف احساس ضرورت میکنه آقاشو ببینه. احساس ضرورت میکنه آقاشو ببینه، هرکی ازش میپرسه حالا چرا میخوای آقاتو ببینی؟ خب هست دیگه برو کارتو بکن.

هرکی بهش اینو بگه اون نمی فهمه . من برای چی باید آقامو ببینم؟ میخواد بگه به به !رزقشه!حقشه! 

من اگه آقامو دوست دارم من حقمه! من سرجای خودم هستم تو اگه هرچی رو دوست داری بهش نرسیدی خودتو به لجن کشیدی نباید بهت بدن ولی

من اگه آقامو دوست دارم باید بهم بدن. .

میگم خدایا 

نَشْکُو إِلَی فَقْدَ نَبِیِّنَا وَ غَیْبَةَ وَلِیِّنَا

خدایا آقام کو؟ با صدای بلند میگم من

شکایت دارم آقام کو؟

من حقمه.

من وقتی که میگم خدایا مهدی فاطمه کجاست ؛ ملائکه همه سراشونو میندازن پایین، 

آروم به خدا نگاه میکنن یعنی ببین خدا جواب نداری بدی. راست میگه!

ما که ندیدیم شنیدیم، شنیدیم اگر کسی واقعا روحش به این بلندی برسه که 

برا چی زنده است؟

 روزیش اینه که آقاشو ببینه

اصلا نمی تونه نبینه

 سر هفته آقاشو زیارت میکنه

 آقا دستشو میگیره 

میگه:چطوری عزیز من!

استاد پناهیان 

نظرات  (۸)

  • سید محسن جوانمردی
  • حجت الاسلام و المسلمین پناهیان:



    .....::::ابلاغ کنید! این وظیفه شبانه روزی ماست!::::.....



    ______________

    امام خامنه ای:

    اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم،
    دیگر از این واضح‌تر؟ اگر شما در راه خدا حرکت کنید، دین خدا را نصرت کنید، خدا شما را نصرت خواهد داد؛ این سنّت الهى است،
     این غیر قابل تغییر است: وَ لَن تَجِدَ لِسُنَّةِ اللهِ تَبدیلاً؛
     اگر در راه احیاى دین الهى حرکت کردید و این جهت را رعایت کردید، خدا شما را نصرت خواهد داد. این را قرآن گفته است، با این صراحت که وعده‌ى الهى است؛ ما هم در عمل آن را تجربه کرده‌ایم.
    بدانید این قطعه‌ى تاریخ انقلاب در تاریخ ممتدّى که در طول نسلهاى آینده، مورد بحث قرار خواهد گرفت، یکى از برجسته‌ترین مقاطع تاریخى است.



  • یک سبد سیب


  • :( 

  • عارف الدین
  • ...
  • ... حسینی ...
  • از پاسخ من معلمان آشفتند

    بر دهانشان هر آنچه آمد گفتند

    اما به خدا هنوز من معتقدم

    از جاذبه تو سیب ها می افتند

    یا صاحب الزمان(عج)

     

  • علیرضا بیگدلی
  • سلام

    با پیام های خوردند وبردند! دارند چهره ی خبیث ترین ها را،بزک می کنند...

    بروزم به آدرس زیر:

     

    http://farhangeparvaz.blog.ir/1393/11/14/payam1231231

     

    فرهنگ پرواز

    باتشکر

  • ... حسینی ...
  • تنها دعا نمی کنم که بیایی چون همه می دانند که می آیی
    دعا می کنم که وقتی آمدی چشمانم شرمسار نگاه مهربانت نشود
    اللهم عجل لولیک الفرج..

  • سید محسن جوانمردی
  • حقا زیبا بود...

    ویل المصلین...

    _________

    یا حـ سین
  • فانوس جزیره - گمنام
  • اللهم عجل لولیک الفرج

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">