باید مراقبـ بود ...

باید مراقبـ بود ...

خدا ... دلم گرفته ....

شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۳، ۰۹:۳۴ ب.ظ

یه وقتایی میشه که آدم کلا رو موود نیست
...


اون موقع است که نه باروون های خوشگل نه هوای خوب نه قدم زدن و خیس شدن


هیچ کدوم هیچ کدوم حالشو جا نمیاره

 
حتا حس ِ گلزارم نداره ...
هیچ حسی نداره هیچ حسی ...
فقط نا ، راحته شایدم واقعا ناراحت ...
نمیفهمه هم چشه فقط رو موود نیست ..
تو دلش خیلی چیزا تلمبار شده که نمی تونه درکشون کنه ؛ خودشو نگه داشته تا لبریز نشه ... اما 
داره خفه میشه ...

خدا


مگه خودت نگفتی 


و ما خلقنا الجن و الانس الا لیعبدون ...
جز برای بندگی 
بندگی ینی اینکه 
بگی بخواب بگم چشم بخوابم 
بگی بخور بگم چشم بخورم 
بگی الان داره اذان میگه نماز بخون بگم چشم برم بخونم 
بگی همیشه به پدر و مادرت احترام بذار بگم چشم بذارم 
بگی مواظب خودت باش آخه من دوسِت دارم بگم چشم عزیزم مواظبم
بگی الان باید تحمل کنی یه کم شاید دردت بیاد بگم چشم تحمل کنم
بگی الان باید به همنوعت کمک کنی بگم چشم برم کمک 
بگی الان تو این لحظه باید منو صدا کنی بگم چشم صدات کنم 
بگی الان برو خوش بگذرون به یاد منم باش برم خوش بگذرونم با حضور تو 
بگی تو هر لحظه گوش کن ببین من چی میگم همون کارو بکن ؛ هر لحظتو خوب بساز ، خوب انتخاب کن 
همه جا سمته من باش نه سمته شیطون ... به توجیه هاش گوش نده بگم چشم 
بگی بازم میگما حواست باشه ها هر لحظه داری امتحان پس میدی ها شاید هر دهم ثانیه حتی
آخه کل عرض کربلا و کل یوم عاشوارا س ها ... میگم مواظبم باش خیلی سخته ... 
میگی من همیشه مواظبتم آخه من از همه به تو دلسوز ترم 

همشو میدونم که باید هر چی تو میخوای بشه و هر چی هم میگی بگم چشم ...


حتا بگی الان شرایطت رو سخت کردم همه کارهامم حکمت دارن برو راضی باش برم راضی باشم شکایتم نکنم ...


اما

 

گاهی خیلی جدی میگرم این بازیه دنیات رو ...


گاهی احساس میکنم کسی هستم و اظهار نظر میکنم تو خواستت 
یا شایدم یه جورایی شکایت ِ یواشکی به خودت .. 
گاهی اوقات کارم به جایی میرسه که ناراحتم میشم که چرا اینجوری نشد چرا اونجوری شد ..
بعد میام میبینم عجب من کجام ؟؟!!
واقعا "‌من "‌کجا سیر میکنم ؟
خودمو تو چه جایگاهی میبینم که به خودم اجازه میدم حرف بزنم ؟
چرا همیشه یادم میره که هیچی نیستم در مقابلت ؟
چرا همیشه گم میکنم هدف رو اصل رو ...؟
چرا یادم میره باید فقط و فقط تو همه چی اون چیزی که تو میخوای رو در نظر بگیرم نه خودمو و خواستمو ؟
خدا ... دلم گرفته

  • ۹۳/۰۷/۲۶

نظرات  (۱۲)

  • انسان نیازمند
  • وخدایی که آرامش این دلِ
    یوقتایی اونقد ازت دور میشم که آب میشم از دوباره سلام کنم
    ولی میدونم خدا همیشه نگاهشو ازم برنمیداره
    خدا شکر به خاطر همه چیز
  • احمد داعی
  • *بِـــــــــ✿ــــســــــــــمِ الـــــلـــه الــــــ✿ــــرَّحمـــــنِ الــــــرَّحـــــ✿ــــــــیــــــــــــــم*



    ســــلام روز مباهله مبارک




    خوب هستید انشالله؟



    با مطــــــلـــــب    روز مباهله چه روزی است؟   به روزم





    منتظر نظراتان درانتهای  مطب  هستیم




    التماس دعا


    سلام
    انگار درد ودل های خودم با خداست
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    یه صوتی گوش میدادم و ریختمش توی گوشی که چند بار گوش دادمش
    فکر کنم به درد این موقع ها میخوره
    میگه از کجا متوجه بشیم که در حال رشد هستیم ؟ یه جاش میگفت یه وزنه رو همه میتونن 5 تا بزنن ولی بیش از 5 تا کسانی که کار کرده باشند میتونن بزنن
    وقتی شد 6 تا دیدی داره به عضله هات فشار میاد اونوقته که داری رشد پیدا میکنی
    وقتی داری اذیت میشی متوجه باید بشی که داری رشد میکنی

    عکسی که گذاشتید که بار مثبت داره و خوب کننده حال است
    ان شاالله که حالتون خوب و رو به راه بشه و زنده سربلند باشید
    ان شاالله هفته آینده در حرم ارباب دعاگویتان هستم
    عاقبتتون بخیر به حق ابورتراب
  • شهیده گمنام
  • هر چه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند. حرف های دل ما هم همینه......
    طبیعیست و میگذرد

    اون لینک تنها مسیر استاد پناهیان رو دادمتون حتما روزی یک جلسه شو گوش بدید لازمه
  • فانوس جزیره - گمنام
  • سلام
    انشاالله که حال دلتون خوب شه.
    معبود من! زمزمه نام تو، امواج خروشان اضطراب را از ساحل طوفان زده قلبم محو می کند.
    در پناه حق.
    ســــلام


    ممنون از مطلبتون ..............

    با مطــــــلـــــب    آیت الله مهدوی کنی دعوت حق را لبیک گفت   به روزم


    روحش شاد و یادش گرامی باد





    منتظر نظراتان درانتهای  مطب  هستیم




    التماس دعا



    همان خدایی شدن...
    سلام دوست داشتید به وبلاگ منم سر بزنید
    پاسخ:
    سلام 
    چشم حتما
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    گاهی گرفتن دل
    نشونه ی خوبیه

    نشونه ی زنده بودن دل...

    نشونه ی کم داشتن یه چیز تو زندگی...
    پاسخ:
    سلام

    آره گاهی اما نه همیشه 

    گاهی هم یه جای کار میلنگه ... گویا سیم های دل قطع و وصل میشن از جاش ...

    چقدر دوست داشتم ظهر عاشورا فکه را...
    پاسخ:
    اصلا غیر قابله وصفه ...
    به ما گفتن بیا اما بی توفیقی 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">