باید مراقبـ بود ...

باید مراقبـ بود ...

شهدا حقیقت رو یافته بودند ...

جمعه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۳۵ ب.ظ

شهید خلیلی  ( برای اولین بار بود که هیچکس سر مزارش نبود ، بهش گفتم : عجب ...  چه معبری داره این شهادت ...

شکلات های سر مزارشم خیلی چسبید .. برای دوستان هم آوردیم ... )
                        
                                   

شهید ناصر کاملی ( شعرش به نظر من و پدر خیلی قشنگ بود..)

 

ای شهید ...

ای آنکه بر کرانه ی ازلی و ابدی امید بر نشسته ای ...

دستی برار و ما قبرستان نشینان عادت سخیف را ازین منجلاب بیرون کش ...

نظرات  (۸)

  • ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
  • سلام
    خوش به سعادت شما
    چه پدر خوبی دارید
    ما هم دلمون خواست
    :))))))))

    یادم باشه بعدا آدرس یه شهید خاص رو بهتون بدم
    رفتید سلام منم بهش برسونید
    پاسخ:
    سلام 

    ممنون 
    خوب بره یه لحظشه ...

    باشه ازتون میگیرم
    شهیدان را شهیدان میشناسند 

    خوش بحالتون التماس. دعا 
    پاسخ:
    ممنون / محتاجیم
    سلام
    منزل نو مبارک
    ما ادرس جدیدتون رو ثبت کردیم
    پاسخ:
    سلام 
    ممنون
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    گلزار شهدا آرامش خاصی میده به آدم
    چند هفته است که نرفتم متاسفانه
    درخدمت هستیم
    عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
    پاسخ:
    علیکم سلام 
    دقیقا قضیه ما هم همینجور شده .. 
    ممنون 
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • سلام
    انقدر خوشم میاد وقتی میری گلزار شهدا بعضی از شهدا خودشون میان جلوراهت...
    حیف من یکی قدرشونو نمیدونم
    شرمنده اشونم...
    آره واقعن شعرش هم خوب بوده..

    :)
    پاسخ:
    سلام 
    کلا من که میرم گلزار مشغول همین کارم ...
     همه شرمنده ایم ..
    :) ممنون / التماس دعا
  • کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
  • اکثر اوقات یه گلزار شهدا بیشتر از تمام تفریحات دنیا حال ِ‌آدمو جا میاره ...


    پاسخ:
    دقیقا ... 

  • علی اصغر منتظری
  • با سلام و درود .
    بزرگواری عکسی که از مزار شهید علیرضا افتخاری پور گرفتین منو به سایت شما کشورند.
    واقعیت اینکه من هم رزم و همسنگر شهید بودم .
    گفتم اگه مایل باشی همدیگر رو ببینیم و بیشتر با اون شهید اشنا بشین .شما درست هدایت شدی به مزاری که شهیدش یه شهید عارف و دلسوخته بوده .
    ان شاءالله بتونیم مقداری از حرف شهدا رو بگوش دیگران برسونیم.
  • علی اصغر منتظری
  • با سلام و درود .
    بزرگواری عکسی که از مزار شهید علیرضا افتخاری پور گرفتین منو به سایت شما کشورند.
    واقعیت اینکه من هم رزم و همسنگر شهید بودم .
    گفتم اگه مایل باشی همدیگر رو ببینیم و بیشتر با اون شهید اشنا بشین .شما درست هدایت شدی به مزاری که شهیدش یه شهید عارف و دلسوخته بوده .
    ان شاءالله بتونیم مقداری از حرف شهدا رو بگوش دیگران برسونیم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">