باید مراقبـ بود ...

باید مراقبـ بود ...

اسباب کشی به خونه ی نو !!

سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۵۶ ب.ظ

نمیدونم این وبلاگ چی داره که نه حتی از همون اول دلم اومد قالبشو عوض کنم

نه اینم که دیگه ننویسم ..

این وبلاگ یه جورایی پر از خاطره ی نگفتس برام ..

تلخ و شیرین ...

حتی چندبار هم خواستم برم و دیگه ننویسم ..

به همون منظوری که خیلی ها دیگه ننوشتن و حتی خودم

و آن وبلاگ " دلتنگی " که کلا حذفش کردم اونم بره عدم تعلق ..

اما از روزی که این وبلاگ رو شروع کردم به نوشتن  به خودم گفتم دل نبند .. !!

و تمام سعیم همین بوده ..

گفتم فلانی یادت باشه ها بره چی اینو زدی .. خوده این پا بندت نکنه ها ..

و فکرم نمیکنم که بستگی ِ دلی بهش پیدا کرده باشم  ... ان شاالله 

ولی خیلی چیزها تو این مدت یاد گرفتم ..

خیلی تجربه ها بدست آوردم خیلی باعث تغییراتم شد هم این وری هم اون وری!!

از همون اوایل که شروع به نوشتن این وبلاگ کردم همینطور دچار حیرت شدم از تمام اتفاقات دور و ورم

نمیدونم چرا اما از همون آذر 92 بود که یهو همه چی عوض شد ...

و تا الان هنوز وضعیت عادی نشده ...

اما به منظور عدم امکانات کافی بلاگفا منم مجبور شدم اسباب و وسایلمو بار بزنم و برم خونه نوم

تو بلاگ 

اینم آدرس جدید : باید مراقب بود ...

از تمام درو همسایه هام خواهش دارم که دیگه تشریف بیارن خونه نوم ...

 

امضا : باید مراقب بود ... 

گر نگاهی به ما کند زهرا (س)...

و عجل فرجه 

یا مهدی (عج)

  • ۹۳/۰۶/۱۱

نظرات  (۶)

به خاطر داشته باش که وقتی چیزی را از دست دادی ، درس گرفتن از آن را از دست نده !

سلام خوش حال میشم یه سری به وب منم بزنی منتظررررررما
سلام
علی و آن شب
شما هم تشریف بیارید

پاسخ:
پاسخ:
سلام عزیزم

خدمت رسیدیم ..
سلام بر شما
به نظرت اینو اضافه کنم بد نمیشه؟
امروز میخواهم کمی قلم فرسایی کنم به بهانه مادری که تازه یافتمش آن که دلی دارد به پهنای آسمان شاید ناگفته نباشد سخنانم و چیزی نباشد جز تکرار مکررات...

پاسخ:
پاسخ:
سلام عزیزم

راستش من خیلی سر رشته ندارم
قلمتون پر مرکب بابا شماها چقد همتون بلدین :)
کلا یه ویرایش لازم داره که الان انجامش میدم

پاسخ:
پاسخ:
خدا قوت ...
سلام متاسفانه انگار توفیق نیست بیام هیات حاج آقا جای دیگه برنامه دارن 12 روز از فردا شرو میشه فعلا نمیتونن مارو بیارن هیات....

پاسخ:
پاسخ:
اشکال نداره

راستی این محمد طه های ما هم حاج آقا رو میشناختن ..
گویا براش سفال درست کرده بودن تو هیات :)
خدا ان شاالله خیرشون بده
خونه نو مبارک... شیرینی هم باید بدید

پاسخ:
پاسخ:
ممنون ...

اینم شکلات بفرمایید نوش جان

http://www.p30pic.com/dl/hd/chocolate-new/chocolate-new-06.jpg

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">