باید مراقبـ بود ...

باید مراقبـ بود ...

شهید...

يكشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۰۴ ق.ظ

 

دوست دارم شمع باشم در دل شبها بسوزم

روشنی بخشم به جمعی و خود تنها بسوزم

اگر روزی من مردم چشمهایم را باز گذارید ، تا بدانند کورکورانه نمرده ام

دست هایم را از تابوت بیرون گذارید تا بدانند که چیزی با خود نمیبرم

پاهایم را روی زمین بکشانید تا بدانند از اینکه مرده ام خوشحالم و با پای خود از این دنیا میروم

و وقتی مرا به خاک سپردید یک قالب یخ بر سر مزارم گذارید تا بجای مادر مرحومم بر سر مزار من بگرید...

جملاتی از دفتر خاطرات سرباز شهید امیر حسن افشین زینالی

 

 پ.ن:

در حریم امن رضوی ،بهشت ثامن الائمه ؛شناختمش

و در یافتم تنها با بیست سال میتوان از اینجا تا آسمان را درک کرد و دانست..

شهدا حقیقت رو پیدا کردند...

زمان بادیست که می وزد

هم هستـــــ

هم نیستـــــ

آنان که ریشه در خاک استوار دارند از طوفان گریزی نیست...

  • ۹۳/۰۲/۰۷

نظرات  (۵)

عالی بود

چقدر قشنگ نوشته...

روحش شاد
بسم رب الزهرا

سلام علیکم
واژه واژه این نوشته ها در کنار این نوا خواندنش پر برکت تر میشود...

این همه چراغ توی این شهر چشممو روشن نمیکنه...

التماس دعا
یا زهرا
ای شهید
برایم فاتحه ای بخوان
که تو زنده ای
و من مرده
پیامبر (ص) میفرمایند:بیشتر شهدای امت من در رختخواب از دنیا میروند و چه بسیارند کسانی که در جبهه کشته میشوند اما خدا بر نیت آنان آگاه است...
محجه البیضا،ج 8 ص 103
پاسخ:
پاسخ:
اولش عذر میخوام که اسمتون رو به سه تا نقطه تغییر دادم به نظرم اسم قشنگی نبود...
ان شاالله تمام شهدامون مقام شهیــــــــــــد رو داشته باشند. . .
خدا به نیت همه ما آگاهه
...
  • انرمالی که نیاز به درمان دارد...
  • سلام
    نظر خودتون رو به نظر دیگران ترجیح دادید دیگه..
    اون نظر دیگرانه که روم هست...
    من راضی ام از اسمم...
    اما شما هر جور میل داریدمیتونید باز تغییر بدید...
    من هدفم از حدیثی که گذاشتم چیز دیگه ای بود...
    موفق باشید
    یا علی
    پاسخ:
    پاسخ:
    علیکم سلام
    باشه هر جور خودتون صلاح میدونید
    تغییر ندادم ..
    ان شاالله به مدد اهل بیت و شهدا همه نرمال بشن

    ما که سوادی نداریم حالا اگر صلاح دونستید منظورتونو بفرمایید تا اگر بلد بودیم
    پاسخ بدیم ...

    در ضمن آزادی بیان تا جایی که خودم صلاح بدونم هست

    علی یارتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">