باید مراقبـ بود ...

باید مراقبـ بود ...

خدا می خواست زنده بمانی...

پنجشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۴۲ ب.ظ

زندگی صیاد یک زندگی است با سعی و تلاش مداوم و غوطه خوردن در سختی هایی که هرکس نمیتواند

 به راحتی ازشان بیرون بیاید.زندگی ای است برای درست زندگی کردن و درست کردن زندگی آدم هایی

 که دور وبرش بوده اند:از خانواده و دوست ها بگیر تا سربازها و افسرها و فرمان ده ها و تا چیز های

بزرگ تری مثل کنار هم گذاشتن ارتش و سپاه در زمانی که به هم اعتماد نداشتند و جنگ.

(( خدا می خواست زنده بمانی))

هفتمین کتاب از مجموعه ی "از چشم ها" است که در تصویر مردی را خواهی دید که لحظه به

 لحظه ی زندگیش سودای این گونه زندگی کردن داشته است...

کتابت را خریدم ...

آن هم از هویزه... 4سال پیش ... باران خورده بود...

عوضش نکردم

فروشنده میگفت تبرک شده با باران اینجا

و در همان راه تمامش کردم

و رسیدم به اینکه

.

(( خدا میخواست زنده بمانی))

از همان 17 اسفند که یاد شهادت همت بودم ...

خواستم امسال 21 فروردین را هم فراموش نکنم ...

از اول فروردین منتظر این روز بودم و دوباره و چند باره کتابت را خواندم اما به دنبال حرفی دیگر بودم

 که در کتاب ها نباشد و...

امروز ...

پرسیدم ...

از کسی که میدانستم  نگاهش میکنی...

که چند بار برایم  از نگاهت بهش گفته که ...

گفت و از همه بیشتر ...

امروز مرا  آتش زدی...

دلم تنگ خودم شد... 

کاش من هم میشد خدا را از جنس نگاه تو میدیدم...

کاش من هم مثل تو ...

از آن دفتر چه ها داشتم

کاش من هم در زندگیم اینقدر دقیق بودم

چقدر قشنگ زندگی کردی

گفت ... برایم گفت ...

هم از آن دفتر چه که آخرین یادداشتت عهد خوانده شده در صبح بود ...

و هم از آن عملیات ...

که اسمش مرصاد بود و در غرب ...

آن هم با منافقین...

و البته حتما خدا می خواست زنده بمانی که کسی متوجه نشد که چه شخصی بود که باعث پیروزی

 این عملیات شد...

و البته حتما آن موقع که در تلویزیون از آن عملیات گفتی و ...

و شد آنچه شد...

حتما دیگر خدا تو را می خواست که بروی پیشش!!

و دیگر نه تو تحمل دوری او را داشتی و نه او تحمل دوریت را...

و باز هم گفت که همیشه روزه بودی ...

و البته همه می آمدند و چیزی تعارف میکردند تا روزه ات را افطار کنی...

ولی چیزی نمیخوردی و میگفتی و ...

مستحبی نیست!!

روزه واجب است!!

مگر چند روز قضا داشتی که همیشه روزه واجب میگرفتی؟؟

این را وقتی فهمیدم که دامادت سر مزارت  ...

فهمیدم...

چطور می تواند یک نفر هم سپهبد و امیر و .. خلاصه این همه کار مهم داشته باشد...

به زندگیش برسد ...

و تماما زندگی اش بر محور یک زندگی واقعی و درست باشد...

ولی نماز و روزه های از همان اول تکلیفش را تا موقع رسیدن به او...

دو تا سه بار قضا کند!!

خب معلوم است ...

من هم اگر جای خدا بودم ... و این دلتنگی و دغدغه را برای نزدیک شدن می دیدم ...

حتما و حتما  تو را برای خودم می خریدم ...

شهادتت مبارک بنده خدا

و البته سرباز مخلص ولایت...


خوشحالم ...

از داشتن خواهری که نگاه تو را دارد...

امروز بعد از مدت ها دلتنگی برای گلزار

اجازه صادر شد که بیایم  پیشت

الان راه می افتم...

  • ۹۳/۰۱/۲۱

نظرات  (۳)

سلام

زیارت قبول سحر جون



مثل همیشه قشنگ نوشتی، امیدوارم دلت رو صیاد دلها ، صید کنه و ...
و دلتنگ خدا باشی همونجور که صیاد بود...


پاسخ:
پاسخ: مرسی عزیزم
زیارت شما هم قبول
به یادت بودم...
ان شاالله

سلام
یاد صیاد دلها بخیر
پنجشنبه سر مزارش مراسم بود و با کسالتی که داشتم مدت کمی خودم و رسوندم اونجا و دقایقی نفس کشیدیم
پاسخ:
پاسخ: علیکم سلام
بله مراسم بود و اون آقای مجری برنامه راز که اسمشونو نمیدونم صحبت می کردند.. ولی من ننشستم پای مراسم .. ترجیح دادم برم سراغ همون قضیه آوارگی و نفس کشیدن...
اان شاالله سلامت باشید...
سلام دوست گرامی بخدا کلافه شدم اعصاب برام نمونده اخه این بیتا میگه شهدا با جاهلیت شهید شدن برن بچه هاشون رو از تو خیابون جمع کنند همه سهمیه دارن منم این پیغام رو گذاشتم پست که استقبال خوبی شد همه از شهدا طرف داری کردند مخصوصامسافر

بعد این خانم بیتا دید که کم اورد گفت که من جز خانواده ی شهدا هستم میخواستم امتحانتون کنم ببینم سطح سوادتون تا کجاست اخه ادم چقد پرو چقد....... شما وب منو از کجا پیدا کردیید؟؟؟؟ راستی خوشحال شدم اومدی حالا نمیدونم دختری اقایی
پاسخ:
پاسخ: و علیکم السلام...

نمیدونم از کجا...
امیدوارم حرفام مفید بوده باشه براتون
چون بره خودمم پیش اومده بود...
خواهش میکنم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">