باید مراقبـ بود ...

باید مراقبـ بود ...

این بقیه الله التی لا تخلو من العتره الهادیه...

این السبب المتصل بین الارض و السماء...

این المضطر الذی یجاب اذا دعی...

 

کاش میشد میدانستم کجایی...  میشود دیگر  گریه نکنی برای اشتباهاتم....

قول دادم ... می خواهم امسال حواسم را جمع کنم...

 آقا...

آجرک الله یا بقیة الله فی مصیبة جدتک فاطمة الزهرا سلام الله...

آقا دیگر حسابی دلم تنگ توست ...

خودت میدانی  که آغاز امسالم  چقدر متفاوت بود ...  چقدر برای تو بود... 

میشود دیگر امسال بیایی...

خسته ام  از اشتباهاتم ...  و از عهد های  بی عهدم ...

مضطرم ... می بینی... در پی خود بودم اما... هر چه میگردم بیشتر گم میشوم...

برایت ...دلم را ...آماده کردم ..به کدامین

نشانی ...ارسالش کنم . . . ؟!

آقا میشود زود تر بیایی ... دلم تنگ است...

تنگ...


بهترین پیامی که برایم آمد ...

چه دعایی کنمت بهتر از این !

که کنار پسر فاطمههنگام اذان ، سحر جمعه ای از سال جدید، پشت دیوار بقیع ، قامتت قد بکشد

 در دو رکعت، به نمازی که نثار حرم  و گنبد  بر پا شده ی حضرت زهرا بکنی...

اللهم عجل لولیک الفرج ...خیلی زود ...

  • ۹۳/۰۱/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">