باید مراقبـ بود ...

باید مراقبـ بود ...

آمده ام به درگهت...

سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۵۸ ب.ظ

آمده ام به درگهت تضرع و دعا کنم

زسوز دل بخوانمت شور و نوا به پا کنم

هزار بار و بیــــــــشتر توبه اگر شکسته ام

آمده ام بار دگر به توبه ام وفا کنم

یک شب اگر نیامدم به درگهت بهر نیاز

کنون به گریه خوانمت به مثل نی، نوا کنم

خشم اگر نموده ای ز کرده های زشت من

به آه و ناله آمدم تا که تو را رضا کنم

فقیر و زار و خسته ام حقیر و دلشکسته ام

تو هم اگر برانیم،کجا روم چه ها کنم

چقدر توکل بهش سخته...

اصلا درست بودن و درست زندگی کردن و درست فکر کردنو درست رفتار کردن همش سخته...

اصلا زندگی خیییییلی سخته...

خداااا

میشه لطفا کمکم کنی؟ ....

کاش یه جوری بهم میفهموندی...

شهید صیادم که مارو قابل نمیدونن... البته چه انتظاراییم دارما... من .. کجا ... شهید


کتاب دختر شینا رو دیروز تموم کردم با کلی غصه ...

خاطرات همسر سردارشهیدستار(صمد)ابراهیمی هژیر

فوق العاده بود...

کتابو که خوندم فهمیدم خیلی آدم مهربونی بودی خییییلی ... میشه ازت خواهش کنم ...

میشه قبول کنی ... بابا یه ذره کوچولو ...

دوست دارم عکس تورم به عکسای روی کمدم اضافه کنم ... پیش اون هشتای دیگه ... 

دوست دارم همیشه نگام کنی...همیییشه ...

شرمنده ام...

مـــــــن اینجا...
در قصــــــــــه خیـــــــــــس این دنیــــــــــا...
وجـــــــــــودم مچـــــــاله شد...
کــــــــــاری بکــــــــن ای شهــــــــــــید....
  • ۹۲/۱۲/۱۳

نظرات  (۱)

توکل یعنی دلت را بسپاری به او
و خیالت از هفت آسمان راحت باشد...

اما واقعا سخته ، اعتقدات بسیار خوبی میخواد
سلام
خوش به حالتون که با شهدا مانوس هستید
حتما نگاهشون به شماست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">