باید مراقبـ بود ...

باید مراقبـ بود ...

دست دلم دراز است به سویت...

سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۳۲ ب.ظ

چه احساس قشنگیه ...

دوست دارد برایت ناز کند...

خدایا نمیدانم چرا ، اما بعضی اوقات دست- دلم دراز میشود و محتاج ...

کمک می خواهد که نکند دور شود و نشود اون که باید بشود ...

چه رسم زیبایی دارد این دلم، کمی که چشمانم را خشک ببیند، شروع می کند به زاری و تضرع ...

عاقبت وقتی دلم، چشمانم را بارانی کرد باز کوتاه نمیاید... از چشمان میخواهد ناز کند برایت با اشکها...

می گوید عزیزم ، اصلا دوستم داری ؟

دلم می داند از خودش و همه بیشتر دوستش داری اما ناز می کنـــــــد  ...

 دل منم است دیگر ... می خواهد بشنود ببیند، دوست داشتنت را...

اما دوست داشتنت هم شنیده میشود هم دیده میشود اما ...چه کند ...  این دلم نه گوش شنوا دارد نه چشم بینا...

خدا! می دانم صدای دلم را شنیدی که می گوید نمیداند...

فقط این را می داند نمی خواهد دور شود...

هرگز و به هیچ قیمتی ...

چون تو را می خواهد ...

...........................................................................

نشسته ام منتظر

به امیـــــــــــــد نگاهت ...

به امیــــــــد سلامت ...

که تو بـــشنوی صدای دلم

زیارت نامه ام را...

که امضا کنی به رسم کرم

شهادت نامه ام را ...

  • ۹۲/۱۲/۰۶

نظرات  (۵)

  • فانوس جزیره
  • اللهم ارزقنا ...

    سلام علیکم
    عاقبتتون بخیر ..
    آرزویت را برآورد میکند ، آن خدایی که آسمان را برای خنداندن گلی میگریاند . . .
    پاسخ:
    پاسخ: چه نگاه زیبایی...
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    در مورد اکران محور در دانشگاهها متفاوت است .. گاهی فرهنگی .. گاهی نهاد نمایندگی ولی فقیه ... گاهی خود حوزه ریاست .. و غیره
    عاقبتتون بخیر
    میدانم دوستم داری چون دلم می گوید
    چون منم دوستت دارم خدای من
    اما
    در پی یک نشانیم
    یک هدیه ...
    اللهم ارزقنا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">