باید مراقبـ بود ...

باید مراقبـ بود ...

خدایا دلم تنگ است...

سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۲:۱۷ ب.ظ

خــــــﺪﺍﻳـــــــــــــﺎ...

ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﻣﻦ ﺑﻐﺾ ﮐﻨﻢ

ﺗﻮ ﺑﮕﻮﯾﯽ :

ﻣﮕﺮ ﺧﺪﺍﯾﺖ ﻧﺒﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺍﯾﻨﮕﻮﻧﻪ ﺑﻐﺾ
ﮐﻨﯽ...

ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﻣﻦ ﺑﮕﻮﯾﻢ ﺧﺪﺍﯾﺎ ؟

ﺗﻮ ﺑﮕﻮﯾﯽ : ﺟﺎﻥِ ﺩﻟﻢ...

ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺑﯿﺎﯾﯽ ؟

ﺗــــﻤــــﻨــــﺎ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ...

  • ۹۲/۱۱/۰۸

نظرات  (۱)

  • فاطمه گلی و مامانش
  • گفتم خدایا سوالی دارم

    گفت: بپرس

    پرسیدم چرا وقتی شادم همه با من میخندند ولی

    وقتی ناراحتم کسی با من نمیگرید؟!

    جواب داد:

    شادی را برای جمع کردن دوست آفریده ام ولی

    غم را برای انتخاب بهترین دوست...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">