باید مراقبـ بود ...

باید مراقبـ بود ...



+ مداحی                                                        
      
    
  • ۹۳/۰۸/۰۶

نظرات  (۶)

با چند بیت شعر بروز شده ایم
خوشحال میشم بیایید
خیلی خیلی التماس دعا
راستی...........سلام
شاید...........
shayadshab.blogfa.com
  • خورشید بی نشان
  • سلام واییییی خدای من... اینو میخوام بذارم توی وبلاگم با اجازت
    پاسخ:
    سلام 
    بیا عزیزم 

    http://www.aparat.com/v/XTdOr
    السلام علیک یا ابا عبدالله

    عاملان اسید پاشی باید به اشد مجازات خود برسند

    با مطــــــلـــــب  بمحکوم کردن عاملان اسید پاشی (پوستر) به روزم

     نظراتان درانتهای  مطب  هستیم سپاس از حضورتان .....

    التماس دعا

    سلام مومن.جزاکم الله خیرا

    ایام حسینی را تسلیت عرض می کنم

    بزرگی می گفت در کاخ شام، ملعونی به حضرت رقیه میگه چه خبر؟ تعریف کن..به تعبیر رزمنده..
    ایشون در جواب می فرماید"به اندازه ی تمام شن هائی که در این مسیر بودند، الحمدلله...."

    عاقبتتون به خیر به حق ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    علیکم سلام

    وقتی کسی بندگی رو به حد عالی رسوند و شد مصداق همون راضیة مرضیه و ...  دیگه هر چی از خداش برسه بازم راضیه اونم نه همینجوری  براش شکرم به جا میاره ...
    این روزها زیاد به مبحث شکر فکر میکنم ..
    به سجده زیارت عاشورا 

    اللهم لک الحمد حمد الشاکرین ( که خیلی شکر عالی ایه ) برای علی مصابهم و بازم الحمد الله علی عظیـــــــــم رزیتی ...
    بعد فکر میکنم "‌من "‌ کجام !!

    التماس دعا 

  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    به یاذتان بوذم و هستم بررکوار
    پاسخ:
    علیکم سلام 
    خیلی ممنون از لطفتون ...
    مداحی حاج میثم زیبا بود...
    پاسخ:
    کلا خوبا رو خوب میخونن ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">