باید مراقبـ بود ...

باید مراقبـ بود ...

من محتاج ِ نیست شدنم ...

سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۸ ب.ظ

خدایا ..

من محتاج نیست شدنم ...


خدایا ..

من محتاج نیست شدنم ...


من 

محتاج ِ توام ...


.
.
.
.

میشود کمی در آغوشم بگیری ؟!

میشود نیستم کنی تا نباشم ؟!

میشود انقـــدر نیستم کنی و در آغوشم بگیری ..


تا 

من ..

تماما بشوم 



" تو " 

نظرات  (۷)

  • ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
  • سلام ما به بقیع و بُقاع ویرانش
    بر آن حریم که باشد ملک نگهبانش

    سلام ما به بقیع، آن تجسّم غربت
    گـواه بر سخنـم تربـت امـامـانش

    بقیع کعبه ی قدس چهار معصوم است
    چـهار نور خدا مـی دمد ز دامـانش

    یکی است حضرت باقر از آن چهار امام
    که داغ او زده آتش به قلب یارانش


    شهید شد ز جفای هشام آن مولا
    زِ زهرِ تعبیه در زین که آب شد جانش

    غریب اوست که در موسم زیارت حج
    مدینه وآنهمه زائر که هست مهمانش

    شـب شهادت او یـک نفر نمـی ماند
    که اشک غم بفشاند به قبر ویرانش


    دری که سجده گه قدسیان بود خاکش
    به زائرش ندهـد اذن بوسـه دربــانش

    حاج سیّد رضا مؤید
    پاسخ:
    ممنون 

    تسلیت ...
    سلام...

    من هم!

    الهی همه کو کو کنند و حسن هو هو....(علامه حسن زاده)
    پاسخ:
    علیکم سلام 

    .ممنون / التماس دعا
  • فانوس جزیره - گمنام
  • سلام
    بسیار زیبا و دلنشین بود.
    التماس دعا.
    پاسخ:
    علیکم سلام 
    ممنون / محتاجیم
  • یک سبد سیب

  • :'(


    پاسخ:
    :(
    سلام مومن.جزاکم الله خیرا

    شهادت امام محمد باقر سلام الله علیه و آله بر شما تسلیت باد...


    یاد "انا الحق" گفتن منصور حلاج افتادم....
    ان شاء الله به اون مرحله برسیم همه مون که جز خدا نبینیم...

    عاقبتتون به خیر به حق ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    علیکم سلام 
    به همچنین ..

    ان شاالله 
    یا علی 
    تا من تماما بشوم "تو" ...


    زیبا بود...
    پاسخ:
    ممنون
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • :)

    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">