باید مراقبـ بود ...

باید مراقبـ بود ...

دوازدهمین روز بهمن من...

شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۱۸ ب.ظ
امروز دوباره رفتم سیر با واقعه وعاشورا رو خوندم ودوباره برام جدید بود ...

طی چند روز اخیر با مفاهیم جدیدی آشنا شدم که کلا دیگه انگار تو این دنیا نیستم ... وای چقد این سه نقطه ها رو دوست دارم مفهومو به قشنگترین شکل ممکن بیان میکنند...

حالا که فهمیدم  اولین مرحله سیر با زیارت عاشورا بکاء ... یه حال بدی دارم نمیدونم جاذبه اس یا دافعه...

دیر میخونم ٬ از خوندنش ترس دارم ٬می ترسم شروع کنم بی گریه ٬ بی ناله ٬ بی درک ...

حال دلم بد حالیه ...

حالا شاید سیر با عاشورا و واقعه رو توی پست بعدی گذاشتم...

امروز بعد از مدتها یه فیلم خوب و قشنگ دیدم ...

شیار ۱۴۳ ...

تو راه برگشت از سینما ٬ دوباره "معرفت به امام زمان " رو گوش دادم ... جالبه هر بار گوش میدم انگار باره اوله...

 

  • ۹۲/۱۱/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">