باید مراقبـ بود ...

باید مراقبـ بود ...

دلم سکوت میخواهد...

پنجشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۲، ۰۵:۲۳ ب.ظ

سکوتی میخواهم ...

هوایی میخواهم ...

اینجا هوا گرفته است

نفس کشیدن سخت است...

همه حس ماندن دارند

حس جاودانگی...

بوی رفتن نمی آید...

دلم هوای سکوت حرم دارد...

هوای آرامشی در اوج هیاهو...

              حالم بده از حرفایی که شنیدم ٬ من مثل بقیه فکر نمیکردم ... ولی مطمئنم که این درست بود ...

              ولی بقیه میگن تو خیلی خوشبینی...میگن این بلا سره خودت میومدم اینطوری فکر میکردی...

             ولی بازم در هیچ شرایطی توهین و استفاده از الفاظ بد راهش نبود...

             دل خورم ٬ از اتفاقات دانشگاهم دلخورم٬ نمیدونم ... چیزی نگم بهتره...

             خدایا دلمو آروم کن... تو این شرایط فقط و فقط دلم میخواد دوجا باشم یا حرم امام رضا صحن انقلاب

             روبروی گنبد ٬زیر آگاهی حرم ٬ دم در شیخ حر عاملی یا اینم که شلمچه باشم ...

              فقط و فقط اینطوری آروم میشم...

            دلم داره از بغضی که نمیتونه بترکه خفه میشه...

  • ۹۲/۰۹/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">